tirsdag den 9. september 2008

Min første uge på 46h

Den første uge på multimediedesigneruddannelsen i Køge var både spændende og anderledes - og slet ikke som jeg havde regnet med!
En ny uddannelse, en ny skole og en masse nye mennesker. Det er en cocktail som gør, at de første par dage blev brugt på at få en masse information, få styr på fagene og ikke mindst: navnelege! Efterhånden bliver man træt af at høre "Jeg var til the hos kejseren, der mødte jeg..."
I forhold til handelsskolen er den største ændring nok, at jeg her kun har fire fag, som tilmed hænger utroligt meget sammen. På hhx havde jeg mindst otte fag, og der kunne det til tider være svært at se sammenhængen. Pauserne de første par dage, var som man kunne forvente: fyldt med tavshed.
Til gengæld tror jeg ikke, at der var nogen der havde forudset, hvad vi skulle lave om fredagen. Vi skulle have en kreativ dag sammen med 3. semester. Det kreative gik ud på, at vi skulle lave et portræt af os selv - med en dej på hovedet! En smule grænseoverskridende, men utroligt underholdende og så satte det gang i snakken.

Dagen blev afsluttet med en præsentation af alle portrætterne og fredagsbar.


Her er den dej, som vores gruppe havde lavet, den skulle vi efterfølgelde have på hovedet så billedet kunne blive taget.


Der er mange flere billeder af vores hyggelige dag på flickr.

1 kommentar:

Martin Stanly Watts sagde ...

Det dejlige...dej? Var fucking nasty at have i ansigtet D:

haha for puns.