søndag den 21. september 2008

Ugen er gik...

Så er der gået endnu en uge på 46h. Nogle af de ting jeg først kommer i tanke om at vi har lavet, er helt klart vores tur til København for at se samtidskunst (U-turn) og at vi er begyndt at lærer at lave websider helt fra bunden. U-turn har jeg fortalt om før, men ikke det med websiderne. Jeg har hele tiden fået af vide, at kodning var mega kedeligt og mega svært. Indtil videre virker det ikke sådan. Det kedelige tror jeg kommer med tiden, men lige nu synes jeg det er lidt spændende, og når man først har forstået bare det grundlæggende princip, er man vel godt på vej..?! Lige nu er det til gengæld svært at forestille sig, at vi vil være rigtig gode til det allerede inden jul, hvis bare man følger med, men vi får se ;)

- Sandra

Ingen kommentarer: