torsdag den 11. september 2008

Ny header på bloggen

Nu tror jeg måske næsten, at min blog er ved at være færdig... Nårh ja, i hvert fald lige for nu :)

Jeg har fået lavet min header lidt mere personlig - for ikke at sige meget mere personlig. (For dem der ikke ved det, er "headeren" det øverste af blogger, der hvor mit navn står) Som jeg har skrevet tidligere, har Tobias og Tomas tagget mig med tre ord, nemlig "sjov", "smilende" og "sympatisk". Efter lang tids tænkning, blev jeg enig med mig selv om, at de jo faktisk beskriver mig meget godt, så hvorfor ikke bare bruge billeder af mig selv? Så det har jeg gjort!

Jeg synes selv, at billederne giver et meget godt indtryk af, hvad jeg er for én. Jeg har valgt en blå/hvid baggrund til headeren... mest af alt fordi det passer til resten af bloggen. Jeg ved ikke, om jeg er helt tilfreds med den blå farve på bloggen... overvejer at ændre det til grøn... men nu må vi se :D

Det bedste ved at jeg har fået lavet headeren, er at jeg nu er blevet lidt bedre til photoshop. Nej vent: jeg kan rent faktisk finde ud af, at lave noget i photoshop!! Og det er jo en god ting. Jeg er faktisk ret tilfreds med min header, udfra den betragtning, at jeg først lige har fundet ud af programmet.

- Sandra

Ingen kommentarer: